tisdag 24 september 2013

Mat mat mat

Maaaaaat i alla former alltså. Man kan ju tro att jag inte gör annat än äter!:)

I söndags hade jag mys med Josefine.vi gjorde Jättegoda pannkakor och hade färsk frukt till. Blåbär, mango, kiwie och banan. Mums!:)

Kikade sex and the city 1filmen. Jag älskar Carrie! Vem kan inte göra detta?

På kvällen lagade Victor mat åt mig. En sallad som han brukar äta i Palma. Bläckfiskringar med sallad och jordnötssås. Den är så himla god!

Igår var det jobb, träning och kvälls-mys. Gjorde om mina naglar och somnade precis hur skönt som helst.

Idag har jag varit på sista eld-kursen. En jättebra kurs som får oss att ta tag i vissa delar som vi missar och inte kan med både svinn och aob. Jättebra verkligen och man blir aå inspirerad till att jobba! Galet. Önskar bara att alla kunde vara lika villiga och framåt. Positiva till sitt jobb.

Tog en promenad med Robin till hajen efteråt. Vi skulle laga mat och jag hat varit sugen på soppa länge nu. Vi kom dock inte överens så det blev kyckling med ros istället:)


Sitter i soffan nu, kollar film men ska snart lägga mig tänte kag:)

Puss och godnatt alla!:)