onsdag 11 september 2013

Klippning

Onsdag.
Efter jobbet idag hade jag en snabb konferens med Jannica på mobilen, sedan blev det en löptur i skogen.
Åt en -jättemycket mindre god lunch idag så jag var egentligen helt slut i kroppen och hungrig, men trotsade detta.
Fick massage utav Lotta på jobbet idag med, så passade på att göra något hårt efter. Kändes i ben och axlar kan jag lova.

Vid 18, efter lite mat och dusch var det dags att fixa håret hos Monica. Med tanke på att jag inte klippt mig sen nov förra året var det dags.
Blev lite ny färg och ca 10 cm kortare, men så mycket fylligare det känns!

Fick några fina kort av mamma på henne och mormor idag. Så fina de är!


Nu ikväll har jag käkat en macka och kollad snabba cash 2. Jag får så ont i magen när jag ser sånna filmer. Slagsmål och knark, horor och mord. Inte min grej. Ligger här och väntat på att hjärtat ska komma hem.

Hoppas ni också haft en bra dag.
Kram