onsdag 18 september 2013

Mån-ons

I måndags efter jobbet blev det en promenad med Jannica i luren. Storm, men det gick ändå att prata. Hela denna vecka har jag varit trött och seg. Ont i kroppen och huvudvärk.. Tog det därför lite lugnare med träningen och hoppade löpning.
På kvällen lagade jag ett gott soltorkade tomat/salt/sesam-rågbröd för lite kvällsmat. Jättegott!

I tisdags kände jag mig bättre, tog en sväng utmed havet på 5km.
Fixade mina naglar och åt en god frukost med en ta film.
Myste!
Gick en sväng på stan med, försökte hitta något till mitt gudbarn när hon ska döpas. Nils dotter. Ska bli så mysigt. Kul att träffa henne nu, hon blir så stor!:)

Vid tre- tiden tog jag en kaffe med Mike. En gammal Klas-gymnasie- kompis från 05. Han är från N Z, men var utvytesstydent hör ett år.


Kvällen spenderade jag med Felicia. Hon bjöd på gulash-soppa med vitlöksbröd. Till efterrätt blev de päron med after-eight. Jättegott!:)


Idag har jag varit på studie-besök i mängder av affärer. Typ alla Ica från Alingsås-vbg. Även haft litet möte med lite folk:)

Bakade lite cookies när jag kom hem, tog en promenad, sedan har Felicia sällskapat mig med ytterligare en "bra " film

Nu är det dags för att sova. Natti!