onsdag 28 augusti 2013

Nomnom!

Eftermiddagen och kvällen igår spenderade jag med Felicia.
Först grillade vi fläskfilé och gjorde en god sallad till med vitlöksbröd och beasås. Åt på balkongen och hade det, nästan lite för lugnt. Aldrig varit med om att hennes gata varit så lugnt. Blev nästan lite orolig. Efter maten gick vi en sväng, halva strandpromenaden ungefär. Jag hade mina fantastiska Converse och fick skoskav efter 10 minuter ungefär. Lär mig aldrig.
När vi kom tillbaka var grillen fortfarande så varm att vi grillade lite marschnallows. Jag har inte grillat det sen, jag vet inte när. Gott var det iaf!

Lite senare sen cyklade jag hem och myte med Victor. Var tvungen att göra lite mat först men efteråt landade jag på soffan, lagom trött och mätt.

Idag har det bara varit jobb jobb. Somnade på balkongen när jag kom hem,efter en knäckemacka, men piggnade till lite och tog en löprunda.

Bara att hoppa in i duschen och cykla bort till Victor snart. Han åker till Palma i morgon så får krama han extra hårt idag:)

Just de, min bror fick tvillingar igår med. Hoppsan därså! Grattis grattis!