torsdag 1 augusti 2013

My familj.

Pratade med mamma idag. Hon och Nils familj kommer hit på måndag och sover över natt till tisdag. Ska bli skojigt. Hoppas att det blir bra väder nu bara så att man kan vara ute och mysa. Det finns ju inte så mycket att göra inne känner jag:/ fika och ta det lugnt bara och det kan man ju inte göra hela dagarna..

Annars då.

Igår var jag med Victor och hans Co. På sociten och käkade. Jag började jobba klockan sex idag så vi gick hem vid tio/halv elva redan. Victor satt som på nålar för att han själv måste sova exakt 8h och jag inte skulle fått gjort det.


Idag slutade jag tolv och vid ett tiden stod josse och hennes man utanför min dörr. Det var jättekul att få träffa henne igen, och att få träffa hennes kille.

Vi köpte lite picknick och gick ner till fästningen. Myste lite och pratade en massa mys. Satt dör nästan i två timmar lite drygt, sedan gick vi en sväng innan de åkte vidare.

Tog en springtur med Andreas också. Skönt och lugnt tempo. Han med träningsvärk och jag med ond fot, men sprang 7km ändå. Kul att snacka med han lite också:)

Nu är det sängen. Ny dag i morgon:) natti!:)