söndag 4 augusti 2013

Helg.

I fredags vilade jag en stund efter jobbet. En stund blev hela eftermiddagen efter 16 till18:30. Tog en snabb dusch och sedan gjorde jag mig iordning för lite vin med vänner.

Först var vi hos Mathias, sedan åkte vi hade till fästningen och sist hamnpaviljongen. Mysig kväll!:)

I lördags vaknade vi vid nio. Victor hade jouren så han passade på att handla lite frukost påvägen hem.
Vid lunch åkte jag hemåt. Gick en vända på stan och köpte lite blommor på min balkong. Nu när semestern är över känns det lite roligare att ha det fint med blommor hemma igen:)
Städade lite och fixade för att i morgon kommer mamma och Nils med hans familj. Ska bli mysigt och kul!:)

På kvällen var jh och Victor hos wivi och Björn. Åt mat, drack lite vin och hade trevligt.

Idag har det varit stranden hela dagen. Åkte tull Malin och hennes familj på getterön och efter ett tag kom Malin Fredman och joinar oss också:)

Nu ikväll ligger kag på soffan. Kollar "letters to juliet". Älskar den filmen.:)