tisdag 27 augusti 2013

Frukost.

Jag vaknade tidigt idag, eller ja. Hyfsat. Klockan 07:58. Hade drömt att klockan var nio och att jag vaknade så var rätt glad att klockan bra var åtta. Älskar att gå upp tidigt när man är ledig och känna sug utvilad.
Det tråkiga är att Victor alltid börjar 8/9 alla dagar utom just tisdag då börjar han 6 och jag är ledig, alla andra dagar börjar jag 6 såklart. Otur, men det finns så mycket mer att klara på här i livet så dedär är en sån liten grej bara:)

Blablablaaa.
Sprang ut på en löprunda på 5 km. Jättehärligt. Trodde att det skulle vara kallt, men när jag kom hem så bokstavligen rann det av mig.
Tog och dusch och plockade iordning på alla mina saker som ligger lite här och där hos Victor. Jag är rätt bra på att sprida ut mig!

Åt en jättegod frukost och kollade klart en Camilla läckberg serie/film. Inte världens bästa men såg halva i söndags så tänkte att jag lika gärna kunde titta färdigt. spännande att veta vem mördaren är!

Cyklade hem till min lya och började rensa i min garderob. Jag har så extremt mycket kläder jag inte använder. Sånt som är fint, men man inte känner sig bekväm i, ni vet?
Sen har jag städat och lagat spenatsoppa med ägg och smörgås.

Efter detta landade jag på balkongen med en 50 nyanser av honom bok.
De håller på att lägga in fiber på min gata och byggarbetarnas snack stör mig.

-hur länge kan du jobba idag?
-tills vi är färdiga!
-ah tänkte om käringen där hemma blir arg elle nått
-nej jag har Ingen sån.
-fan va du har det bra!
-ah ja vet.

Alltså endel män verkar ha de riktigt jobbigt..