onsdag 2 juni 2010

the world is crashing.

mitt palle värker.. det är sinnesväder ute och min hals gör ont. Ja det är mitt liv. helt enkelt är inte allt prickfritt. Det finns alltid något.

igår hade jag en trevlig dag med mig själv. vaknade halv nio och låg kvar i sängen en stund. Tog en tallrik youghurt och väntade lite innan jag gick ut och sprang en runda. tog det lite lugnt efter det, duscha och gick ned på stan. köpte en bekini, legins och en bok. tittade lite i affärer och sedan gick jag hem med det jag handlat, höämtade en filt, lite vatten och några nötter och gick till fästningen. de är mitt place. om jag någon gång försvinner, så hittar ni mig där ;)

jobbade mellan 15-20.40 och sedan träffade jag jannica en stund innan jag gick hem.

idag har jag jobbat mellan 8-15. trevlig med en dag på special. lite nya grejer. tog mig väldigt lång tid att köra Rc, men det var pga att jag skulle kolla av följesedeln och pricka av varje liten pinal.

efter jag kom hem satte jag mig på balkongen och läste i min bok. mycket bra bok där. Handlar om ett bråk mellan 4 killar och en står oskyldigt anklagat för att ha huggt ihjäl den ena som i verkligheten en annan av de 4 gjort. intressant.

Ne nu är det mat.