tisdag 8 juni 2010

mitt i veckan.




Tisdag.

Dagen har gått fort. Brukar alltid jobba kväll i kassan idag,
men just idag och några veckor fram slipper jag de. Ingen är lyckligare än jag över det, ing
en. Började vid 6 och slutade vid 15. cyklade hem och mötte Jannica hemma här. Vi tog Linus bil och körde hem han sen åkte vi till ÖB och kikade efter pussel. Hittade inget. Var nämligen hemma hos Jannica igår efter jobbet och pusslade lite med henne och Moa. Ett stort pussel på typ 1000 bitar tror jag att det var. Blev lite sugen på att pussla själv men icke då. Lika bra det antar jag. skulle väl säkert orka med två dagar och se
n skulle jag varit trött på det.

Jannica skulle träna vid sex så jag följde henne till
gymmet och sedan cyklade jag vidare utmed havet och in i lite skogar och så där. Jag älskar sommaren nu när alla blommor kommer fram och det luktar så där friskt och gott ute. Plockade med lite smörblommor
, syrener och lupiner hem. För att inte glömma de
där hundkexen som växer ÖVERALLT!


Nu hände det något med texten jag skiver med. Jag hatar datorer!

men ändå. När jag kom hem sen bakade jag lite scones till mig själv och sätte på slutet av götakanal 3.
Helt okej film att ha på så där när man inte har något annat för sig.. inte den bästa alltså. När krubbet låg i magen och filmen var färdig började jag städa, sätta mina fina blommor i vatten och sen tog jag en duscha. Nu är jag så där lagom trött och ser fram emot Liseberg ihop med Jannca 34 i morgon! Goood natt.