söndag 2 maj 2010

massa sol!


ojoj.
I fredags jobbade jag 6-16. inventering i frukten först sen var det kolonial. Var lagom skönt att gå hem sen efter det. Jag hade beställt tokigt mkt bröd i torsdags. 400 franska och 250 barkis. vi hade annons på de så det var därför, men vi sålde inte riktigt så mycket så det var bara att hiva. tog sin lilla tid. ups. men de var inte så dyra in vilket gjorde att vi inte förlorade så jättemycket pengar ändå. Bättre att göra misstag i brödet än i köttet :)

va hemma en stund på eftermiddagen och vilade mig inför kvällen.
klockan åtta åkte jag och hämtade sushi till mig och thai till robin, åkte till Robin och käkade med han. Han duscha och gjorde sig irodning och sen tog vi taxi till Erika. va där och förfesta sen gick vi ned till stan och hade precis huuuur kul som helst. Jag iaf. :) Just de ja, ja är en smula blond nu btw, har nog inte berättat de:)

igår sov jag länge. lite så där halvbakisk med ändå. Hade egentligen tänkt åka till Josse, men kände att jag behövde vara hemma och ta det de lilla lugna. Hon slutade inte för än sex igår kväll så jag hade inte åkt för än fyra och sen hem dagen efter vid två med usla tåg. Kännde inte riktigt för det alls. har inte varit ledig och hemma en enda dag sen jag kom hem ifårn norge heller. Tror jag iaf. Hur som. stannade helt enkelt hemma. Eller jag och linus tog en tripp till lager 1578. Köpte en tröja, en t-shirt och två chinos. Sweet.
lagade mat till kvällen och somnade runt halv tio. typiskt mig.

Vaknade lika sent idag med. vid tio. Käkade frukost och sen tog jag en spring runda. Behövligt. Duscha och sen gick jag ned till fästningen och läste min bok och hade en liten minipicknick. Vindruvor och lite dricka. mysigt så där med massa massa sol. Fotsätte att läsa boken när jag kom hem. Helt inne i den är jag. bara 50 sider kvar nu. Lagade lite mat och sen tog jag en promenad. Blev så sjukt mätt. Åh nu ska jag äta jordgubbar:) puss