tisdag 18 maj 2010

lite bilder från helgen..



Nu var det längesen jag uppdaterade här igen.
Hm förra helgen var josse här. Hon kom på fredagen och åkte på söndagen.

Jannica kom till mig vid 8 tiden där och sedan kom josse runt nio tiden. Hungriga som vi var gick vi ned på stan och käkade på sakura thail. Tror jag det heter iaf. käkade någon 4-rätters med sushi och öl. sinnesgott. efter de köpte vi sveriges största godispåse och gick hem till mig och kollade på film. kommer inte riktigt ihåg va den hette. sjuk seg var den. Jag och josse somnade som två stenar så jannica kollade sista halvtimman själv. :)

löärdagen jobbade jag till halv tolv sen åkte jag och josse till freeport. Hittade ingenting där. gillar inte riktigt de stället faktiskt. mango har kläder från 80-talet och de andra är bara sånt som jag inte skulle t apå mig. Finns iof byxor men ja. Dock gillar jag itala affären där, och så köpte jag ett nytt schampoo. Bad head. igen. Jag som lovade mig att jag inte slkulle köpa de igen, men detta är mycket bättre för mitt hår än de andra.
på kvällen kom Jannica och hennes kille hem till mig så lagade vi alla fyra mat. fläskfilé med potatisklyftor och beanä. sinnes! spelade två spel och hade riktigt mysigt. Jannica och victor hängde dock inte med ut.
söndagen vaknade vi ganska tidigt. Josse skulle hem runt ett tiden så vi tog en promenad, käkade en pizza och sedan var klockan halv ett. Ja la mig på sängen och somnade som en stock efter det. sjukt trött. :)

i veckan gjorde jag inte så mycket. jobbade, va lite på stan och sådära. levde som vanligt och gjorde samma sak som alltid dvs.,

i fredags var vi på afterwork, jag mosa, jannica och robin. Jag gick hem vid hlav åtta och lagade lite mat. kyckling med potatisgratäng. :) sinnes!

lördags kjobbade jag 6-13 och sendan städade jag, sov en stund och sen kom jannica och gjorde mig sällskap. Efter jag hade duschat och gjort mig iordning så cyklade vi hem till henne. Värmeslag! jättevarmt verkligen.. efter en stund kom moa till jannica. vi käkade ostbrucka, vindruvor och lite vin till de. Spelade lite spel och hade jättetrevligt. loite senare sen drog vi till ef förfest som var sisådär. Hade inte jättekul om jag säger så. Efter det spårade kvällen och jag hade skittråkigt för att tala renspråk. kom knappt ner till stan och när vi väl gjorde det blev min cykel snodd. Jättekul. trött som jag var och uttråkad till max ville jag bara hem men letade lite efter min cykel. efter ett tag kom linus hem från fegenfestivalen. Något sånt hette den tror jag. Snackade lite om kvällen med han och somnade inyte för än tre.

i söndags rinjgde min telefon vid nio. Jag studsade upp och då är det en man som har hittat min cykel! förstår ni? jag hade ett kvitto i min cykelkorg från när jag hämtade ut mitt tre-modem som det stod mitt namn och telefon nummer på. Riktigt tur där. så jag hoppade ut genom dörren och gick och hämtade cykeln. det enda som hade hänt var att korgen var lite tilltryckt, men vad är det. Kunde ju varit värre! :) på kvällen jobbade jag i frukte 15.45-18.45. Riktig smäck tid. Var ganska mycket att göra och jag gjorde det lite jobbigt för mig själv, men jag kom iaf där ifrån.
Linus mötte mig vid hajen när han hade handlat så gick vi hem och lagade tacco. Mums!

i går jobbade jag 6-15.45. När jag kom hem gick jag ut och sprang i typ tio minuter. sinnes kort. helt slut i kroppen var jag. efter de gick ja och Linus och köpte lite mat, jag glömde handlingslistan.. bra där. typiskt mig! gjorde lite mat sedan bakade jag kakor. Sinnesgoda. chokladkakor med non-stop i. Mums! efter det somnade jag som en stock i sängen,. halv tio. bra

idag börjar jag tolv. har precis ätit lite frukost och varit ute och cyklat en timma. svettigt. motvind var det! nu e de duschen som väntar sen ska jag börja traska till jobbet. adios