torsdag 6 maj 2010

Tha bitch is back in tha town.

Min kvinna är hemma. Massa massa skönt! Hon känns seriöst som min andra halva som förstår mig precis. Hon är dock en smula ondare än mig bara. haha.

Träffade henne första gången igår. Vi tog en promenad på kvällen. En låång, två timmar. va inte hemma för än halv tio och åkte hemifårn vid 7. Mina ben riktigt pulserade när jag la mig i sängen. Kändes som vi skulle kunnat ha stått där och snackat i flera år, men ja va tvungen att åka hem och duscha innna tioo. började jobba 6 i morse så behövde lite sömn där emellan kände jag.
Hon hade många roliga historier att berätta. Hon är sjukt go på att berätta saker så jag flinar alltid som få när hon öppnar munnen.

Jannica kom till jobbet idag innan jag slutade. Hon skulle snacka lite med evonne sen så skulle vi till ströget och äta panini. Jag tror inte ni förstår hur gott det smakade med lite skitsnack till. Oh jag har längtat! Dock tog det lite tid för mig att beställa brödet och Jannica fastnade med de gammla goa ansikten som fanns där på kontoret. Vi tog även en rundvandring innan vi gick. Hon har ju inte sett något av ombygget så det var nog ganska så mycket nytt för henne.
väl ute från hajen cyklade vi hem till mig och lämnade av lite saker, och fortsatte till ströget för panini, Kollade i affärer. jag köpte en klänning, käkade glass vid fästningen och bara tjöta skit. Muy bien!

oh. nu tänkte jag hoppa in i duschen och vara lite social emot trix.