onsdag 5 maj 2010

min kvinna är hemma!

Jag tror inte att ni förstår.. men hon är hemma. Dvs Jannica is in tha town!
Ingen är lyckligare än jag. Vad vet jag, såklart hennes föräldrar och de, men nu räknar jag inte med dom. Oh it´s fantastic. Jag har inte hunnit träffa henne än dock.Jobbade till tre och sen skulle hennes familj träffas och äta ihop och sånt där. ja ni vet? Ska ta en promenix med kvinnan ikväll och sen ska vi äta panini på ströget i morgon efter jag slutat vid tolv tiden där. Oh ni förstår inte. äntligen en kompis att käka panini med och snacka skiiit. En person som tänker och resonerar precis som jag. Hon är så bra. :)

annars då? Jo det är fina fisken. Jobbade 6-15.45 i måndags. trevligt trevligt. Sandra jobbade med mig och så för en sgpångs skull var Malin ute en sväng och jobbade på fältet. Riktigt kul faktiskt. Var ute och sprang en runda när jag kom hem och sen tog jag det bara chill. sätte mig och skrev rent mina recept som jag klippt ut ur mina tidningar. Köpte en bok för länge länge sen men det har bara inte blivit av.

igår jobbade jag i kassab. 15.30-19. Alltså på riktigt, det är helt seriöst döden!
Sprang en stund på morgonen, storstädade igen. Behövs verkligen nu när Trix är hemma. Hon fäller som en annan tok. Hittar stora tussar med päls som hon kliat av. Shit!
Käkade och sen vid två tiden innan jag skulle sping aiväg till jobbet sätte jag mig på balkongen och åt glass i solen. Hm hur härligt som helst.

idag började jag jobba 9 och slutade vid 3. Extradag i kassan= inferno!
Lyckades smita lite ibland till golvet och plocka, men är man golv personal så trycker dom gärna ner en i kassan och där ska man fan sitta typ. Känns det som ibland iaf.
Ringde Johanna efter jobbet och bestämde en fika så vid halv fem gick ja ner på stan och mötte henne, Hennke och Liv. Blåbärspaj med vaniljsås och te. sjukt gott. Tog en tripp på stan med. Klöpte en klänning. :) Har lyckats beställa ett sånt där internet från tre med. lucky me.3 månader gratis med upp till 6mb elle npått sånt. Jag hatar datorer men jag blir tokig utan musik så det fick bli de. :) ett rooosa. Aha va säger du nu robin? ;)

Nej nu jamar trix och jag är hungrig. adios!