onsdag 1 februari 2012

Val thorens

Japp japp. Nu är jag hemma igen efter en grym resa i Val Thorens. Började bra med att en av oss 8 som bodde ihop tappade bort alla våra liftkort. Nice. Fick köpa nya. Dag nr två åkte vi ner till fel dal vilket resulterade i att vi fick köpa nya kort för att komma hem. Nice. Efter det så hände det inte så där jättemycket mer skrot förän sista utekvällen. Dagen innan vi skulle åka hem. Jag trampade snett och stukade min fot. Riktig tur att det var "rätt" fot och inte min fot som redan är helt åt skogen.

 Kändes mer än okej att ha en ny bräda och skor. Ovant och bindningarna satt inte som jag brukar ha dem, men det gick ändå. Träffat mysiga människor och haft en grym vecka. Skulle mer än gärna åka tillbaka till fylle dusch, saloon, malaysia osv. :)
 Sådär kul att komma tillbaka till jobbet, jobba en dag och sedan bli sjuk. I want to woooork! hatar att ligga hemma och vara sjuk. Absolut det värsta som finns. Legat i sängen konstant i snart två dagar. Kollat igenom första s. av Oc snart. Let me be frisk snart. Sinnesväder ute med, tre grader kallt och strålande sol. Love it! :)

Längtar till Helgen och att få umgås lite med ers Felicia, och såklart till på Torsdag då jag och ett gött gäng drar till Sälen. Finns inte så mycket att klaga på just nu. förutom min äckliga sjukdom då.