måndag 27 februari 2012

Helgen.

Jag har nog haft den bästa helgen i vbg på länge. Fredagen slutade jag tre. Handlade lite, snacka lite skit med Erik, tog det lugnt och vara va. Gjorde sånna där Goa pasta-stubbar till kvällsmat. Alltså det är så gott så jag tror jag döör. Det bara smälter.

Lördags jobbade jag 6-11:30 på hajen och sen vidare till Espresso 12-17. jag älskar det stället, åh jag älskar att man luktar kaffe om händerna även fast man tvättat de 20 ggr. Det bara är.. Så jävla kul att jobba där. Kom hem lite lagom småtrött, tugga lite mat, duscha och sen var de lite mys innan jag somnade sådär lite lagom runt halv tio. Som vanligt. Men ja hann iaf se typ 2/3 Av filmen. Ja de gjorde jag..

Söndags vaknade jag med ett svullet öga. Tack trix! Tog ett litet piller och det försvann sakta men säkert. Alltid lika gött. Ringde Jessica när ja kom hem från jobbet. Tog en dusch och cykla bort till Felicia. Vi va några stycken som åkte till ankaret och grillade korv och solade. Precis hur mysigt som helst. Läste lite bok på min balkong på eftermiddagen, tog en låååång promenad utmed havet och sen var det bio på kvällen. Den där Phuket filmen. Se den. Sen var skitrolig!:) hann med lite BB med inna ja somna. vill vill vill inte bli beroende av den serien. Fan va de verkar vara helt kaos påse människorna. Jisses!

I morse när ja vakna va ja lite sådär halvseg, vilket gick över rätt snabbt. Pigg och världens leende på läpparna hade jag i morses. Allt kändes bara lite sådär tokigt bra när jag fick träffa robin med. Jobbade till två, hämta ut de nya kontokortet på banken, tränat stepp och gympa och nu är det kvällen. Min säng bara står där och skriker Maria. Jag ska joina nu. Åååh soooom jag och den ska mysa inatt. Efterlängtad!