lördag 18 februari 2012

Bonde.

Hade en sjukt bra kväll igår. Bestod av god mat, kyckling lindad i bacon och potatisgratäng med sallad. Till efterrätt gjorde vi en kladdkaka med kokostäcke som jag givet vis tapppade upp och ned på ugnslocket. Som tur var räddade robin mig. Min första tanke var inte att försöka plocka upp den utan istället skrek jag -ROBIIIIIIIIIN hjääälp, varpå robin kommer springandes och dumförklarar mig när jag bara står och tittar på den.. Nice work. Sen spelade vi spel, drack vin och letade efter tärningen under Robins soffa för en mr chrille tappade tärningen på golvet och in under soffan ungefär hela tiden! Haha.


Har precis kommit hem från en mysig förmiddag på stan med Jessica. Gick lite i affärer och sen en frukost/lunch på mignon. :) nu ska ja städa lite. Mina damer kommer hit ikväll för lite bus! :)