torsdag 9 februari 2012

Säääälen baby!

Älskar när man ska lägga sig tidigt och inte kan somna. Var på p-möte till halv nio igår kväll sen var det bara hem och somna i sängen, trodde jag. Orkade inte göra någon kvällsmat och när jag väl la mig i sängen och kände hur sjukt hungrig jag var insåg jag att jag inte käkat något sen 13 typ. Smart tjej! Blev en knäckemacka och massa vatten för att dämpa den där hostan. Sista gången kollade jag på klockan 22.30. Alarmet stod på 02.30. Nice work. Legat halv vaken hela natten för min mobil har väckt mig 5 gånger. Stooooop texting meee at night! ;) kom därför på varför jag alltid sover med mobilen på just ljudlös.. Dock vågade jag inte det inatt ifall ifall jag skulle försona mig. Vore så typiskt! :)

Meen, när man inte äter kvällsmat, inte har någon frukost och kylen erbjuder spenatsoppa och ägg.. Då äter man, även fast klockan är sisådär halv fyra på morgonen. Sääälen baby!:) sååå med spenatsoppa i magen är vi påväg. SÄLEN BABY!! Kommer inte alls bli jobbigt;)

Skickat från min iPhone