måndag 20 februari 2012

Spännande dag.

Har haft fullt upp idag. När klockan var halv tolv kändes det mer som hon var halv tio. Fick en större smäll i ansiktet typ. Skönt när dagarna går fort. Det betyder att man har kul.
Fortsätta med lite jobb när jag kom hem. Två utbildningar som jag inte är färdig med nu. Det var 5. De två sista kan jag inte öppna på min dator. Jätteirriterande, och jag som inte förstår mig på datorer alls sitter där och mer eller mindre bara räcker ut tungan åt den. Spännande va?

Sen var det gympa. Jag bara kaaaaan inte sluta skratta. Det ser bara sp fruktansvärt kul ut när alla koppar och flänger med armarna i det lilla lilla rummet. Eller Robins kommentar när vi ska göra en benövning. : tänk det typ som ni har analsex fast ni ite riktigt vill, då är det lättare att hoppa upp. Hans tankar alltså..

Seen ja kom hem har jag pillat lite på den där datorn igen, tvungen att se hur det går med mitt kontokort som jag tappade bort i helgen. Spärrade de så nu är det ett nytt på g.nice! Tog en dusch, käkade kvällsmat i sängen under täcket med trix liggandes bredvid. Nuuu känns det väldigt bra bara. Ska kika lite på Whitneys dokumentär på Tvn sen sova. Natti!

Skickat från min iPhone