onsdag 17 maj 2017

Jordgubbar




Skickat frÃ¥n min iPhoneEfter en dag på jobbet 6-17:30 var jag hyfsat velig när jag skulle handla kvällsmat. Var sugen på alllt, men ändå inget. Ni vet när hungern övergått till ingen matlust fast man vet man är utsvulten.
Det blev en halv-god pasta med kyckling och svamp. Efterrätten blev desto godare med glass och jordgubbar. Kan varmt rekommendera de belgiska nu. Jag plockade hem de svenska förra veckan, magiska! De första är alltid godast. Blir ett par liter i veckan när sommaren är här och man jobbar med frukt och grön. Men idag köpte jag de belgiska eftersom de var 4 gånger billigare och jag var sugen på en smoothie till frukost i morgon. De är ändå "helt okej" för att va belgiska. Nog om gubbar.

Ledig dag i morgon och SMHI lovar strålande sol och 24 grader. Lyckan! Har inte en jättelång to-do lista så ska försöka sluka lite d-vitamin tänkte jag.