lördag 16 februari 2013

Valentine

I torsdags var det ju alla hjärtans dag. Mysig dag för alla människor.

Victor jobbade till 20 och jag lagade mat med delar av de som är de bästa kag vet. Felicia, Robin, Felicia och Alex. Jag orkade inte stanna kvar till efterrätten så jag gick hem vid nio, utan någon glass i magen.

När jag kom hem fick jag tio Jättefina 70cm röda rosor och 70% choklad av min fina.

Igår var det jobb till fyra, sen var jag ute och sprang 5km, vilade och på kvällen åt jag och Victor tre-rätters på grappa. Han är så mysig, åh det var så mysigt och gott!:) skulle svängt förbi Sofie och dea efteråt men var så trötta och mätta att vi gick hem och sov. Pensionärer! :)
Victor åkte till Warszawa i morses med så han behövde väl sin sömn:)

Idag har jag, Felicia och hennes halv syster varit på gekås. Hittade en läcker väska. Jag gillar!

Nu är det soffhäng, sen ska ja städa och tvätta och ikväll blir det mello hos fille!:)

Hoppas ni alla har en bra helg!