söndag 10 februari 2013

Fredag + helg.

Helgen går alltid så fort. Så var det måndag igen. Typ alltid.

I fredags var det en stressad dag på jobbet. Frukosten blev ite av förän 11, så tänkte hoppa lunchen och gå tidigare. Kom inte iväg iaf för än halv fyra.

Åt lunch på stan med Robin. Ungsbakad potatis med Skagen röra. Malin kom lite senare så kollade vi alla tre lite på stan.
Kvällen blev det pizza och soffmys med Victor.

Igår jobbade jag 6-12. Sprang sedan 9 km med Andreas. Skönt att springa med någon annars hade det nog inte blivit så långt. Han peppade mig bra i spåret. Jag var så himmla trött så han tyckte jag bara var bitter.:)
Efter blev det till att städa lite i min lägenhet. Plockade upp alla kläder som jag har för vana att bara slänga fram.
Andreas kom med fika och sedan hade han med sig en kladdkaka med dumle och banan med grädde. Jättegott! Kvällen var det trettio års fest hos Linda. Först mat, sedan efterrätt och sedan blev det Oscars. Inget sådär jättespännande ute. Enda mysiga var att få träffa min:)

Somnade halv fem i morses så blev lite sovmorgon till klockan elva, cyklade hem till trix och åt frukost med henne, gått en sväng med Micke, vilat lite och nu är nu. Ska snart hoppa in i duschen sen mys med Victor ikväll:)