söndag 17 februari 2013

Bra helg!

Jag har haft en sån där bra helg!
Började ju med mys på grappa i fredags med Victor.
Igår var det gekås med Felicia och hennes styv-syster, sen lite chill, städ av min lägenhet och mat hos Felicia på kvällen. Blev kyckling mes potatisgratäng och sallad, lite godis, chips och dipp, sen choklad fondue. Behöver jag berätta att jag bokstavligt talat rullade hem??

Vaknade vid nio idag, 10,5 timmars sömn! Vet inte när jag sov mer än 7 timmar senast! Sprang 5 km sen blev det god frukost. Vid halv två tog jag och tåget till Göteborg. Han skulle iväg på annat och jag kände verkligen för att bara vara själv idag så passade bra. Kilade lite kläd affärer och inredningaaffärer och åkte hem halv fem igen, men Robin. Passade ju helt perfekt.

Handlade lite på kvantum, sen blev det kvällsmat och läsning av bok.

Kom hem till Victor för en stund sen. Han kommer snart hem. Eller vid tio. Så jag har redan krypt ned i sängen. Trött men inte helt slut! Tänkte ändå somna tidigt idag. Har en jobbig arbetsvecka framför mig...

Godnatt alla och sov så gott!