tisdag 19 februari 2013

Tisdag.

Igår var det myskväll. Lite blandat från kvantums deli och frukt, en film och en kramsjuk Victor. Efter maten satte vi på en film, jag somnade efter 15-20 minuter. Som vanligt. Vaknade när det var 5 min kvar. Det är alltid så, somnar i början och missar fela filmen för att vakna och se slutet.

Mina rosor blir bara finare och finare. Jag blir lycklig i hela kroppen när jag ser dom. Han gör mig glad.

Idag, tisdag är det ju egentligen min lediga dag, men idag stod det inventering på schemat. Aob och externa. Räknat många artiklar idag. Julkort och julettiketter tog mig två- tre timmar medans Frida räknade av 4-5 RC. Pust! Men nu är det iaf gjort. Skönt!

Gick hem vid två, åt lunch och tog en springtur på 6-7 km. Skönt. Kändes dock som man hade en oxe på släp. Så himla tungt de första kilometrarna. Väl hemma blev det dusch, en sväng förbi klock-makaren och sedan kvällsmat hos Robin. Älskar när ringer och bjuder in mig. Mysigt!
Fick så himla ont i magen, och självklart trött eftersom jag började 5 i morses så gick jag hem till trix halv åtta. Tänkte sova nu, vet att det är tidigt men skönt med sömn. Sov bara 5-6 timmar inatt. + de i soffan då.. Men de räknas ju inte:)

Hoppas alla sover gott. Puss och godnatt!