måndag 28 januari 2013

Måndags kväll!

Landade i Varberg vid fyra-tiden igår. Lagom trött. En snabb dusch sen fick jag äntligen krypa ned bredvid Victor. Tre och en halv vecka är lite föööör länge att vara ifrån honom tycker jag.:) mysigt att ha honom nära för en natt igen, men i morn åker han iväg igen.

Jaohaa. Jobbade nio till halv fyra idag. Hållt på lite med ombyggnaden, etiketter, och pysslat lite med alla papper man fått nu under en veckas semester. Tur man inte är en såndär "viktig" person som får 10 kilo pappersfrågpr varje dag:)

Handlade lite efter jobbet, lite nya snitt-rosor och frukost till i morgon. Sen somnade jag pladdask när jag kom hem.

Vaknade halv sex, tog en snabbdusch sen mötte jag upp Victor för att köpa lite kvällsmat. Blev lite olika från delikatessen. Mycket gott och smarrig. Kört hem mina saker också. Åkte till han direkt inatt så precis varit hemma med brädan och väskan.:)

Nu är det fruktsallad och mys i soffan. Kommer slockna direkt;)