måndag 14 januari 2013

Blogga.

Jag har blivit helt sjukt dålig på att uppdatera. Förlåt mig. Men jag glömmer hela tiden.

Mkt jobb nu med. Ombyggnad hit och dit. Hela tiden tanke på att sälja också. Men tiden går så fort. Jag önskar jag hade en klocka så att man kunde stanna tiden lite.

Gjorde sushi med Robin och Jessica i fredags. Blev riktigt gott! Måste jag göra oftare! :)

I lördags firade vi Sandra som fyllde år. Ite förfest hos henne med ost och kex. Jättrgott! Efter blev de Oscars. Ovärt!

Igår låg jag i sängen till 15. Bakis som en ko. Tog en promenad i solen efter jag kommit upp, sen dusch och promenad till Robin för att åka till burgerking och käka. Gött!

Idag var det jobb till halv fem. Hade ställt klockan på 4 i morses för promenad men sängen var alldeles för varm och go. Nästan så man kunde anat att Victor låg beredd. Men hur som. Utan promenad i morse blev det en kort löprunda på 6 km. Orkade springa mer kände jag, men var helt enkelt inte sugen. Sen var det sjukligt varmt ute!

Kollat på dirty dancing nu ikväll och kopplat av. Den filmen är så bra!:)