söndag 10 juni 2012

Ledig helg!

Åh. Jag slutade 12 i fredags för att jag skulle hinna hem och hämta väskan i lugn och ro utan stress innan jag tog tåget till tibro. Men.. Ja ni vet, ibalnd säger kroppen bara stopp och man vill bara lägga sej ner och sova. Så sa min kropp när jag kom hem i fredags och jag stannade kvar en natt till i varberg. Åkte hem till tibro igår istället. När ja kom hem så Handlade en present till morfars bror som fyller 90 idag, sedan åt vi lunch på systeryster, va en sväng hos brossan och drack kaffe sedan åkte vi ut till banan.
Det var längesen jag var så nervös som starten på kvalet. Lerigt och jävligt, hade precis regnat osv. Uss! Men det gick bra och han la sig inte utan kom iväg snabbt. Bra kille! Halkade ned på en 17 plats men kvala in på träningens varvtid! Good
Efter det åkte vi till mormor och fikade, Sedan åkte vi och planterade blommor på graven. Skönt och komma hem och få köra lite bil!:)
Tillslut hamnade vi hemma och gjorde iordning lax i ugnen med sallad till. Myste sedan till en bra film och somnade gott i sängen!:)

I morses vaknade jag halv nio. Sent! Iof vaknade jag tre och låg valen till halv fem lite drygt.. Men ändå. Sedan var det frukost, promenad till mormor för lite fika och sedan ut till banan igen. Åh. Jag är helt matt i huvudet efter allt ljud från de där maskinerna.. Men ändå. Det är så förbannat kul! Kul att se alla åka. Det är allt några så där som man fortfarande vet och kan ha koll på. Tråkigt att Andreas inte kände sej helt hundra, men han körde ju iaf.

Åh. Efter crossen körde vi direkt till stan och tog en fika på Espressohouse! My favorite. Gud det är så kul att jobba där!:) nu är jag iaf på tåget hem. Trött och tung i huvudet. Men glad tjej!:)

I morgon blir det ny vecka, jobb till 15, sen träna, ev hämta trix om inte wenny kan hålla henne en dag till, åh sen göra naglar! Naaaaiiic!:)