måndag 4 juni 2012

Helgen.

Ja. Fredagen bestod av träning. Mys. Godis. Mc donkan och.. Ja. Sova.

Lördan var det jobb, senda black pearl med massa Goa människor! Vidare till robin där det blev lite spel och alkohol. Lite dans och massa kul! Avslutade kvällen på bodegan.

Igår var det jobb för hela femman. 9:30-17. Lämnade trix hos wenny först, så efter jobbet åkte jag för att hämta råttan, men hon fick vara kvar. Frågade wenny lite snällt. Åkte hem och städade, tvätta och handla, lagade mat och sedan halvdog jag lite i sängen.

Idag har det mesta bestått av jobb, knäcka bäcken hos janne för ja va sne, fått info om att det antagligen blivit en blödning i knät för ja sprungit på för hårt underlag så jag ska smörja med voltaren + kyla med is 25-30 min varje dag. Ggööött. Lite träning på gymmet efter jobbet, sen va det dags för råttan åh komma hem. Fick med mig massa rabarber av wennys granne med. Åh såklart lite rabarberpaj av wenny. Muums!:)

Nu e de tillagning av mat, sen Promenad med Malin och Jannica.:)