söndag 22 april 2012

Söndag-måndag.

Jaha. Så va de ju söndag igen. Snart måndag. Yesa! Hade en trevlig kväll igår. Dag med för den delen. Började med jobb, sen lite städning här hemma. Josse kom med sin soffa, jag skickade ut mitt skrivbord och förstörde min dator. + i kanten till mig! Hur som. Fick iordning på allt tillslut och då var det lagom sax att hoppa in i duschen.

Vidare till kvantum för att handla, laga lite mat hos Felicia med josse, Jessica och felicia. Blev förövrigt tacos. Mysig kväll med vin och mat. Härlig efterrätt med!:) kvällen slutade på harrys och sen korvkioslen med en hälta hälta o en cöla.;) somna lagom halv fyra.

Mitt problem med min baksmälla är att den sällan kommer, men ja har sjukt svårt art sova. Vakna 8, pigg som en mört. Nice! Köpte lite frallor och cykla hem till Felicia och josse. Mysfrukost. Soffhäng, soffhäng och ännu mer soffhäng blev de resten av dan. Skulle bli grillning men tack vare regnet så hoppade vi den.
Nu ska jag snart sova. Godnatt mina vänner!