onsdag 25 april 2012

Jag har världens bästa mamma!

Och jag önskar alla hade en mamma som hon. För hon är sådär jättebra, ställer upp på allt och finns alltid där!

Idag har mormor och mamma varit här. Vaknade halv åtta och gick upp för att baka vaniljbullar. Vidare ner på torget för att köpa blommor, gick en sväng, tog en dusch och sen lagom vid halv elva kom de.

Vi filade lite, de tittade i min halv åtta hos mig bok, jag fik lite pressenter. Raggsockar av mormor som ja önskat, och sen fondyskedar (hur det nu stavas Av mamma. sedan gick vi ned på torget och kikade. Alltid så mysigt. Åh vad jag önskar mamma bodde här!

Sen åkte vi till hajen och handlade jord till mig, som mamma åkte hem med igen kom jag på nu.. Lunchade på stinas. Jättegod fisk med potatismos och romsås. Kladdkaka till efterrätt.

Var på blomsterlandet och köpte krukor, planterade fröer, gjorde ordning i mitt förråd och sedan tittade vi lite på kort. Efter det åkte de hem. Vilket jag hatat. Verkligen! Jag saknar henne redan. Som sagt, min mamma. Jag är så glad och lycklig över att hon just är min mamma för i mina ögon så är hon den bästa!:) ( åh ja jag vet att ni tycker eran mamma är bättre, och så ska det ju vara med (; )

Ikväll ska jag bara ta det lugna gatan. Känns som jag håller på att bli förkyld. Blir att grilla min skinka som nästan e gammal för jag segat på det så länge, och mormors nybakta bröd. Förstår er avundsjuka!:)