söndag 8 april 2012

Påsk.

Jag har haft en helt lovely påsk!
Började i onsdags. När klockan ringde vid 7 tiden dör var det riktigt jobbigt att gå upp. Mins ögon ville inte öppna sig. Väl uppe gixk det bra. Var med Linda i Göteborg som modell till ett av alla hennes smink-prov. Mitt ansikte är inte van vid så mycket Smink kände jag, men det gixk bra. Hon är duktigt! Ska lägga upp en bild här sen:)

Efter Göteborg satt jag lite på balkongen och lapade lite sol för att sedan åka till Jessica och grilla. Älskar att det börjar bli sommar igen så man kan grilla!

I torsdags fick jag träffa piff! (Jannica) bra dag! Efter jobbet tog vi en sväng till systemet och mignon för lite krubb innan vi svirade om till party.

Fredag bestod bara utav jobb. Jobbade 12-21 och totaldäckade när jag kom hem.
Lördagen hann jag med en promenad inna. Jobbet 12-20 och sen var det bara på med party hatten och in i dimman.vi satt några och drack lite vin hos mig.

Vaknade lite halvseg idag. Inte bakis, tack vare att ja preja i mig tre mackor och maaassa mjölk innan jag somnade. Gott! Jobbet gick bra och nu ikväll har jag vare hos Jessica och grillat igen. Guuud så gott det är!
Nu är det allt dags att sova. Natto!