onsdag 18 april 2012

Älskar lediga dagar!

Vaknade redan vid Fyra av min automatiska väckarklocka-trix! Alltid lika spännande. Upp och ge lite mat, sedan somna om. Men hon har sin charm. Hon vet vad hon ska göra. Har alltid varit så. När ja och Andreas bodde ihop hade vi varannan vecka. Vem som skulle gå upp. Nu blir det lite mer- var tredje vecka sovmorgon. ;) well well.

Tog en springrunda i morses. Lagade mig på vara 5,5 km men ändå. Min kropp behövde nog lite vila. Skönt att komma igång på morgonen. Käkade frukost och sen städade lite. Trix fäller som en annan gnu. Dammsugaren är min bästa vän för tillfället. Handlade, pantade mina brukar( kände mig sjukt duktigt där) och fixade lite mat. Panerad torsk med kallsås, potatis och sallad. Precis hur gott som helst!

En efterlängtad promenad med Malin och Micke p med. Bort till hajen och sen över reningsverket och hem. På riktigt borde man göra något åt den vägen ut till getterön! Fixa upp den så den blir lite trevligt så att säga. Fick underbar fika hos Malin. Kladdkaka med mjölkchoklad blandat med phiadelphiaost och sen aftereight. Lovely! Lite bus med Casper med. Han har blivit så stor nu.

Nu ska jag mysa lite med lurven innan det blir natti. Oh! Puss och godnatt!