tisdag 19 april 2011

mms_img21232

Det är verkligen hur fint väder som helst!

Jag har verkligen jobbt heeela dagen. Börjde på hajen klockan sen, slutade klockan tre och sedan direkt till coop och procura. Gott! Strålnde sol och folk i shorts.. Jag ville inte alls vara ledig. Mhm.. Jag bokade två möten, och sa upp mig. Inte riktigt mkn grej med att stå där och dra i folk. Att bara jobba på provision även fast jag gör sjukt mkt reklam. Neeeh.

När jag slutat vid sex åkte jag direkt till wenny och hämtde trix. Kom nästan precis innan för dörren. Bara ätit en macka och nu ligger jag på soffan. Trix komprecis och la sig på bröstkorgen:)


Igår hde jag världsklass på kvällen. Jag,robin och frida gick till kvantum och handlde picknick. Åt denpå torget i solen Sedan gixk vi vidare till grappa och tog ett glas vin. Jättemysigt. :) frida får därför pryda mitt blogginlägg idag:)

Nu ska ja kela med trix. Puss!