tisdag 26 april 2011

back to the reality!

Sjukt trevlig påsk!

Började torsdgen med jobb6-15:15. Följde med malin till stan och var lite råd när hon skulle köp kläder,systembolaget och sen en fik i solen på minjong. Tog en jordgubbs smoothi. Sinnesgott!
Hem och duscha, sen vidare till Danne för lite grill med linus kompisar ,gabby och angelica. Blev lite kött med potatis och sallad. Gott. Spelade lite spel, sen blev det oscars. Gick hem runt ett tiden där.

Fredan vaknade jag tidigt. Har så svårt att sov när mn hällt i sig alkohol på kvällen innn. Myste lite med trixie och sedan vr det jobb 12-19. Kändes inte alls kul att jobba de tre första timmarna med illamående. Dock gick det över. Skyll mig själv liksom! När jagkom till linus på kvällen hde han lagat kyckling med fetost inlindat i baccon ochpotatisgratäng till mig. Jättegott. Han är en bra kock!

Lördagen jobbade jag 6-14. Gjorde våfflor med jannica som vi åt på min balkong i solen. Gjorde iordning oss och sedn halv sju var det grill hos Ellinore. Vi skulle ha med köttet och de fixade resten. Potatissallad,sallad,bröd,klddkaka,glass. Mängder av goda saker var det! Efter maten och lite snaps gick jag och jannica till socitén. Jättemkt folk men det vr riktigt kul. Längesen jag hade kul. :) gick hem runt ett. Kändes behövligt för jag började jobba6-11:30 på söndagen.

Efter jobbet i söndags åkte jag,robin,jessica och deras vånner till gätterön och päste. Tog med oss kex,ost, chips och vindruvor att mumsa på. Sjukt gott i gassande sol.
Lämnade trix hos andreas den dagen. Ville inte hon skulle vara helt själv. På kvöllen var det lite grill hos jessic. Jag robin,jessica,malin och felicia. Massa god mat och en bra kväll.
Jobbade 8-13 igår. Jobb jobb jobb varje dag. Tog en plock och städ dag hemma, gick en vända med jannica och köpte glass och sen på kvällen hade linus danne och gabby fixat grillså jag kom jaglagom till de var frdiigt. Riktigt gott. Känns som jg inte ätit annat än GRILLAT! Kolla en sjukt dålig film efter maten sen var det sängen och nattinatt.

Jobbat 6-15 idag. Jannica har åkt tillbaka till lund. Jävla hon! Solade lite på min balkong när jag kom hem, sen läste jag lite. Sydde med min symaskin och fixade nålen till den. Råkade nämligen bryta av den sist. Åååhh nu ska ja snart äta. HUNGER!