fredag 15 april 2011

Helgeeeen är här!

Jaha, då vat det fredakväll. Gott. Ledig i helgen. Sjukt skönt! Finner inga ord.

Igår jobbde jag 6-11. Gick up och sprang en rund på 40 min när jag kom hem. Sjukt gott att komma ut lite. Måste verkligen köpa nya skor :) på eftermiddagen gjorde jag och frida våfflor som vi fikade på min balkong med grädde och jordgubbar. Sinnesgott och mysigt.  Pratade lite om tt starta ett café. Har varit lite av en dröm sen jag var liten och lärde mig baka. Sjukt kul och mysigt.  Hängde med till systemet och köpte lite öl och cider. Ny sorter. Kul och gott.
La mig sinnestidigt igår. Gott!

Idag har jag jobbat6-14. Mycket att göra. Tog en svängom wenny och mittguldkorn trix. Finns inget som gör mig gladare. Jag längtar tills jag får hem henne. :) ikväll blir det tråligt lugn kväll. Men de ska man ha ibland det med.