lördag 2 april 2011

Börjar bli nervig.

Ja,haa. Då var dagen här. Kul, väligt kul. Hör min ironi.. Ligger i sängen. Vaknde nyss och kan intr somna om. Ska snart gå upp iaf. Trodde jag hade försovit mig. Har en klocka i taket som är lite halvdålig. Såg ut som det stod 8:26 istället för 6:26. Fick en smul panik då. Ers.


Maten igår blev super. Dock var efterrätten ingen höjdare. Jg har aldrig gjort cheeskake i ugnen innan och kommer nog aldrig göra om det heller. Smkade inte alls gott. Tog en päronslpitt till efterrätt istället och ett havreflan. Sinnes..

Kollade på the king speaks,( tror ja den hette) igår med. Bra film. Synd bara at jag var så trött. Somnade en tjugo min i mitten av filmen. Bra va? Gick och la mig sjugo i tio och somnade direkt. Bums. Men jag ska ju upp tidigt så. :)

Nehe nu ska jag träffa Emma om en timma, sen sitta vid skolbänken till fyra. Hoppas de kommer regna och åska hela dagen!