lördag 20 februari 2016

Day off

Igår hade jag en ledig dag. Så himla skönt att få lyxen att vara ledig dagen innan man åker till Thailand. Vaknade lagom så att jag kunde åka med Jonte när han åkte till sitt jobb. Jag till gymmet. Tränade en sväng, sen handlade jag och gick hem i snön. Som på lätta moln.

Lagade lite lunch till 13 då Jonte kom hem, sen var jag en sväng hos Fia och flora och fikade. Alltid lika mysigt.
Hem för att städa och packa det sista innan ja började laga mat.
Kvällen bestod av lite mys och diverse olika aktiviteter för att hålla mig vaken. Tänkte att jag skulle sova så lite som möjligt för att sova mer på planet. Lockade jontes hår, målade mina naglar, spelade spel.. Sen kastade jag in handduken vid halv ett.

Hannas föräldrar körde oss till flyget i morses, blev frukost med en macka och öl innan första flyget till London. :)