måndag 9 juni 2014

Sunny day!

ÄSKAR SOLEN OCH VÄDRET!

haft en helt underbar helg. Började men en ganska galen fredag på jobbet. ICA:s aob la av och vi kunde inte göra några beställningar eller något. Lite smått nervös ett tag där kan jag meddela. hade ingen koll på något, om det skulle komma blommor på lördagen, måndagen, eller om allt skulle komma på onsdag.
Förberedde mig på jobb på lördagen, vilket senare visade sig att jag inte behövde göra. GÖTT!

var ute och käkade med ite tjejer på kvällen. Drog till Harrys. Deras club sandwich med ett glas vin blev det för min del. Vid tio tiden gick vi vidare till mig och fortsatte vina, för att avsluta kvällen på bodegan.

Lördags vaknade jag vid nio, gick och fixade det sista på kvantum och sedan tog jag en PW. Mötte upp Felicia på stan för en liten shopping runda som avslutades på Mignon med en fika och Hanna.

Kvällen bjöd på grill, kubb och sangria. älskar sommaren, har jag sagt det?

igår blev det mys-frukost med hanna. Gjorde egna croasanger, jordgubbar, ägg och bacon. vräkte verkligen mat, sedan behövde man inte äta på ett tag! kollade med ett halvt öga på dopet av fina prinsessan under tiden också. Efterden goa frukosten rullade vi cyklarna till elgiganten och köpte oss varsin appel-TV. Äntlligen, har tänkt göra det så länge nu.
Igår var det även balen, stod och kikade på hur fina alla var. 
Fortfarande lite avundsjuk, gillade inte min frisyr som jag hade.

Idag har det varit full rulle på jobbet.Fick ett stort lass med blommor, plockat special och gjort färdigt min sista jul-beställning. ska bara kolla över så allt känns bra i mogen tänkte jag. skönt!

Efter jobbet tog jag på mig löparskorna och sprang 1.2 mil. Känns skönt i benen nu.=)

Kvällsmat med fina och nyklippta Hanna ( hon hade gjort rosa slingor, jättefint!) och  gora Robin. Tog min longboard, som jag inte rört på två år. satan vad skoj det är. borde köpa min en ny, deh har några år på nacke nu...

neee,  dags att sova. godnatt alla =)