torsdag 12 juni 2014

Studenten..

Denna dagen är en av de bästa i mitt liv, när jag tog studenten, stod och skrev av lycka tillsammans med mina vänner på ett flak, till musik och bara var världens lyckligaste.

Varje år, när studenterna åker förbi blir jag lika lycklig som då. Man får samma känsla i kroppen. Alla bara strålar av lycka, och är precis hur glada som helst. Inga problem.

Efter jobbet, som var lugnare sön jag föreställt mig, så passade jag på att springa en kort sväng. Tänkte inte riktgt på att det var vid sparbankshallen som de sprang ut, så jag sprang upp till påskberget. Fel av mig. Mötte nog halva Varberg påvägen. Blev en runda på lite drygt 6 km tror jag, sedan en snabb dusch och ned till stan.

Träffade Felicia och Victoria för att see kortegen, och bara njuta. :)

Ikväll har vi käkat på hamnpaviljonhen, massa mys. Dock lite väl mkt blåst.. Men sol och sangria:)

Nu är det sängen, jobb i morgon. Hoppas studenterna kan hålla sig hyfsat lugna. Redan visslande, massa bilar med hög musik och skrik utanför. Håll tummarna för min sömn:)