söndag 11 maj 2014

Familjen.

-Familjen, lyssna nu. Klockan är 5. Vi måste ut på vägarna nu innan solen går upp och trafiken kommer igång.

Haha! Älskar sunes sommar.
På tal om absolut ingenting.


En del av mig hatar verkligen att jag flyttade till Varberg. Jag saknar min familj så galet mycket ibland, och dehär med att säga hej då. Halva söndagen går man runt med en stor klump i magen och vet om att det inte släpper förän man sitter på tåget hem till ett helt annat liv. Livet. Fuck it.

Min fantastiska mage strejkade hej vilt och hela min fredag gick åt till att ligga i soffan. Efter en spy-attack natten mellan tor-fre var jag helt utmattad. Vet inte om de berodde på en macka jag käka på tåget hem, eller in min kropp säger ifrån lite. Högst oklart.

Har iaf haft en mysig helg med familjen. Firat min fantastiska mormor aom fyllt 95! En av mina stora idoler. Det går om man vill, och den kvinnan är nog den envisaste jag vet. Allt hon gått igenom och ändå står på benen. Fantastisk. En varm kram från henne, och hela hjärtat blir varmt.

Idag ska hon in till sjukhuset för att rätta till lite i sina ben, hoppas hon kommer hem på tisdag igen. Har jag nämnt hur fantastisk hon ändå är? Åldern tar tillvisso ut sin rätt, men ändå.


Mysiga Elsa som jag träffat hela helgen också. Dedär flinet hon får till. Åh.
Fina mamma. Underbar är du också.
Jenny och Nils. Ni får en att känna sig så värdefull och viktig.

Alla människor blir så mer viktiga blir så mycket mer viktiga och värdefulla bär man ses så sällan.. Det är dethär kah verkligen kan ångra, och sakna. Familjen.

Men.. Inte att glömma. Jag har min låtsas-familj i Varberg också. Ni vänner. Obeskrivliga. Tänk vad livet vire fattigt utan er. allihopa.

Nu ska jag samla lite energi till min gång-tur hem från stationen. (Tar hela 3 minuter.. Men ändå) haha