måndag 6 januari 2014

Mamma åh Elsa

Igår var det en seg dag. Vaknade vid nio och tog en löptur. 5,7 km blev det. Sprang hela strandpromenaden. Efter halva vägen slutade mitt headsett att fungera. Jippi. Om det är något som her mig mkt adrenalin så är det just musik. Sprang ändå på hyfsad bra tid. 27 något..

Hämtade casper vid elva. Malins andra son, Felix skulle ha barnkalas och då fick jag passa casper så de kunde lägga allt fokus kalaset, barnen och allt till det. Robin kom och joinar oss en stund med.

Efter barnpassningen tog jag och Robin en lunch/fika på mignon, sedan en fika hos Robin med hans pappa och familj. Därefter åker jag hem.
Passade på att städa lägenheten. Mängder av sand överallt efter att Victor packat ned alla sina surf-saker. Lite vax efter vi vaxat av hans brädor mm. Åh mängder av damm! Det var ändå nystädat i fredags... Men tiden går fort. En vecka och det ser ut som en bomb. Men nu är det fint!:)

Efter bakade jag lite knäckebröd med, var längesedan och det är ju så himla gott! Funderar på att göra det glutenfritt nästa gång:)

Btw, de svart-vita fotona är från när min mamma var liten. Så himla söt!