söndag 12 januari 2014

Helgen över

Helgen är över och nu ligger jag i sängen. Redo för ny jobb-vecka med spännande saker. I hope!


I fredags jobbade jag, sedan en timmas träning med Robin. Körde bröst/mage. Gud vad svag jag är i bröstmusklerna! Galet. Måste träna mer..

Kvällen spenderade jag hos Robin med Malin fredman och josefine Nilsson. Mysigt. Både josse och Malin har varit borta ett tag så det var kul att träffa dem igen! Blev lite mat, spel och allmänt snack. Gött!

I lördags jobbade jag till tolv, tog en vända på stan och köpte pressent till Malin, lite vin och en tröja!:)

Vilade en stund innan Malins födelsedags/välkommen hem-fest. Hade en riktigt trevlig kväll!:)

Idag vaknade jag, utan att vara bakis! Sjukt skönt! Åt frukost i sängen i h kolla ine tree Hill. Gick en sväng i stormen, men Gud så skönt att det var fint väder! Sol?! Den finns alltså.
Gjorde mig iordning snabbt innan jag träffade vicky och josse. Lite pannkake-mys med färsk frukt och te.

Ikväll har jag planterat om lite blommor, lagat mat.. Och kollat tv. Nu är det dags att sova. Ögonen orkar inte vara öppe mer!:) natti!