lördag 4 januari 2014

Lördag

Denhär killen alltså.. Han är det finaste jag vet.




Igår efter jobbet blev det en snabb-dusch, sedan kvällsmat på Paganini med Hanna och Robin. Blev en god kalv-burgare med pommes, vitlökssås och coleslaw. Galet gott! Efter detta blev det bio -hundraåringen. Gud vad jag skrattade! Lite för lång, men galet rolig. Jag skulle lätt se den igen om något år. (Gillar inte att se samma film om och om igen.)



Bara för att jag saknar dig så fruktansvärt mycket Victor.


Vaknade vid 8 i morse. Tog en löprunda på 5km, lite röj här hemma, sedan frukost. Blev en snabb en, ville ned på stan innan 12. Kollade i lite affärer. Köpte 3 koftor och ett linne. Behövdes. Har bara gamla trasor i garderoben och den behöver rensas!

Fick lite kort av mamma från fikan med mormor där hemma. Önskade lite att jag var hemma idag då min hem-längtan var stor..

Efter lite shopping var det dags för kalas för Felix. 8 bast alltså. Tiden går så fort..

Ikväll har jag lagat mat med Felicia och kollar tv. Den sista Svensson Svensson filmen. Haha alltså dom är ju för Goa!:)

Nu tänkte jag sova, natti!



Skickat från min iPhone