onsdag 24 juli 2013

Min minisemeter.

Min semester är skön!
Förra veckan var ju mamma och Gunnar här över dagen. Först var vi en sväng på stan och kollade marknaden, fikade med Victor på lorensberg, fixade lite och sedan åkte vi ut till getterön där vi stannade hela dagen. Jättemysigt. Jag gjorde fina naglar på mamma och njöt av hennes sällskap. Även om hon går mig fantastiskt mycket på nerverna är hon ändå den bästa som finns och jag hade inte klarat mig utan henne. ( ringde henne senast för en timma sen och frågade om man kunde äta kalla fiskpinnar och ja jag är 25 år snart.)

På kvällen träffade jag Robin, Felicia Hanna och Chrille för att äta vid fästningen. Mamma och Gunnar som stannade kvar till kvällen kom förbi en sväng. Mysigt!

Kvällen fortsatte till hamnpaviljongen och bodegan.

I onsdags fixk jag träffa min quenna. Vi låg på ers playa hela dagen!:)

Torsdags var väl antagligen playan med. Kommer knappt ihåg nu när allt bara flyter ihop.

I fredags var det hallifornia. Vi satt ett gäng på min balkong och drack lite vin. Jättekul kväll.

I lördags var vi snabba på getterön åh sen var det p-fest med hajarna hos Mange.

Söndags åt jag och Victor frukost på lorensberg med Erik, sen myste vi lite innan ja åkte till stranden med Jannica :)

I måndags och igår var det a la playa med:) åh iiiiidag också!:)