torsdag 18 juli 2013

Mamma.

Igår var mamma här. Började med en vända på torget. Kikade på lite blommor och masa annat. Fantastiskt mycket sker som säljs där. Efteråt blev det en fila på lorrensbergs café då även Victor följde med. Mysigt!

Vidare ut till getterön och sol hela dagen för mig, mamma och Gunnar. Victor som är väldigt rastlös sysselsätte sig med annat.

Kvällen myste jag vid fästningen med lite vänner. Mamma och Gunnar var kvar en stund, men åkte vid nio.
När solen försvunnit fortsatte vi vid hamnpaviljongen med en öl, men gick hem vid halv tolv.

Idag började jag dagen med en frukost hemma. Vet inte när det hände senast. Jannica kom och hämtade upp mig för stranden. Innan blev det en tur till blådörren för lite lunch att ha på stranden samt en bulle på kustbageriet.

Badade faktiskt en gång, men när klockan vad fyra drog molnen in tätt så vi packade ihop och cyklade hem. Bestämde oss faktiskt för att springa en runda, och så blev det. 6,5 km!

Nu ikväll har vi suttit på min bankong och ätit lite gott, sedan en sväng på staden. Myskväll!

Min man är ute på äventyr ikväll, saknar honom! Bäst att somna, då är han snart hemma:)

God natt alla!