onsdag 3 juli 2013

Glass!

Glass i stora lass!
Igår var jag ledig. Victor är fortfarande sjuk så vi hade mys-morgon. Ja köpte lite frukost och sen låg vi i soffan hela morgonen. Han hade jätte-feber och var som en brinnande sol hela natten/morgonen. Kollade typ 4 avsnitt av s.o.a. Det är så bra! Liksom det går inte sluta titta. :)

Sprang en sväng på eftermiddagen, pumpade min cykel, handlade och tog en glass med mina gamla rävar Robin och Felicia.

Kvälle. Gjorde jag risotto åt mig och Victor, sen moffade jag glass och winegumi resten av kvällen.


Skickade blommor till min fina mamma i måndags. Gick och tänkte på henne hela dagen på jobbet och insåg att -ja man blir gladare av blommor. Iaf jag. Älskar när man kommer hem efter en lång dag på jobbet och ser fina blommor på bordet:)

Nähe, efter 5 ynka km ska jag ta en dusch. Puss!