tisdag 12 mars 2013

Ledig tisdag.

Börjar med att dra helgen. Kort och gott. Jobb, träning, utgång, bakis, Victor mys, donkan, blåbärspaj, paket. Ja. Korta drag allt.

Humöret var inte alls på topp i söndags men blev lite bättre när jag fick paket av Victor. Plattång från ghd ( bara liiite bättre än min gamla..) och ett stycke plagg. Underbara människa. Skönt att ha han hemma nu igen. En veck går fort..

Igår jobbade jag, gick en snabb promenad runt fästningen i det fina vädret, sedan lagade jag mat ihop med Robin. Friterad torks med potatisklyftor, sallad och dill&citron sås. Gott! Kan iof säga att jag blev mätt i 20 minuter sedan sög min godistarm. Tog lite blåbärspaj med vaniljssås hos Victor när jag kom dit. Mums!

Idag har jag varit ledig. Sovit så konstigt inatt. Vaknade helt genomsvettig så fick gå upp och duscha. Minns knappt när Victor gick i morses heller utan vaknade vid halv åtta. Märkligt att ja inte vaknade vid 6 som man alltid annars gör, speciellt när det är då han går. Sprang en runda efter frukosten. Mina hälar är förtärande inte okej. Jag ska...
Städade och torkade av allt här hemma, tvättat, läst på balkongen i solen, lunchat med vicky på nya nami eller vad det nu heter, kaffe på espresso, åh plockat ris till mina fina rosor!

Ligger på soffan nu och ska bara fixa de sista innan ja ska till Victor och laga mat. Kyckling med pasta och broccoli med ört och vitlökskrydda i någon gratäng-form-aktik sak tänkte jag:)

Kram kram på er