måndag 18 mars 2013

Heey.

Har haft en bra helg.
Fredagen avslutades med mat hos Malin och Kristofer. Lamm och potatis med sallad och sås, och choklad fondue till efterrätt. Jättegott. Jag som inte gillar kött tyckte allt var supergott. Mums!

Lördags jobbade jag på kvantum. Jobbade 6-12 istället för Emma som var sjuk. Sov bara en-två timmar natten mellan fre och lördag sov jag knappt något så var rejält trött. Tog en promenad med Micke p efter jobbet, sedan lagade jag biff och potatis, sen somnade jag gott. Sov till 5-6 och sedan började jag göra mig iordning för jessicas kalas.

Kul att träffa nytt folk, men orkade mig aldrig ut. Blev opepp på all snö som kom med.

Söndagen bestod av vila. Vaknade halv åtta och åt frukost, sprang en sväng vid nio-tiden. Städade lite, kollade lite tv, fikade med Robin och Felicia vid fästningen i solen, och sedan vilade jag lite till:)