måndag 25 mars 2013

Det är väl måndag?

Det hör med måndag. Varför är det alltid så.. Åh! Måndag!

Började med att hissen fastnade ner till mitt lager, åh massa svinn, rosor. Blahaaaaaa.

Efter jobbet gick jag en sväng till Robin och fikade rulltårta. Nybakt. Mkt gott:)
Sprang nästan hem till trix efteråt. Glömde av att hon var hos mig lite lätt.

Gick en snabb promenad och sen blev det kvällsmat.

Helgen har varit bra. Fredagskvällen var det först vin hos mig, sedan mat på zorbas med Felicia och Jessica.
Lördagen var det jobb 5:30-11:30 på kvantum, sedan 12-17 på espresso house. Skönt att jobba där igen. Det är så himla kul! Kvällen bestod av vin och mat hos Felicia med henne, Alexandra och vicky.

Söndagen var bra med. Strålande sol, våfflor hos Robin, promenad med Alexandra, vicky och josse, sedan mys med min fina underbara. :)