onsdag 12 december 2012

Trött

Jag är värdelös på att uppdatera min blogg nu för tiden. Orkar inte.

I lördags var det vin hos mig. Jag Felicia Nathalie och Linda. Spelade lite spel och drack vin. Gick senare till Oscars och hade en lugn och rolig kväll.

I lördags var det film-maraton. Kollade på två filmer samtidigt som KAG sov med ett öga och försökte bota bakfyllan med det andra. Oh my.

I måndags var det jobb, sen färgnibg och klippning av mitt hår och igår var jag ledig. Sov till halv åtta. Sovmorgon är galet gott. Tro mig, halv åtta är rena drömmen med tanke på att jag alltid börjar 6 annars.
Började dagen med träning på Friskis med Robin. Frukost och julkalendern i soffan. Städade och fixade hemma. Lagade lite mat, var med fille och kollade på soffbord, bakade bröd och sen totaldäckade jag i soffan.

Idag har det bara varit jobb än sålänge. Måttligt trött efter 2000 Max på stressnivå. Trött. Trött trött trött. Gjorde precis lite adventsfika till migsjälv. Ska kolla på julkalendern nu.:)

Fick den här söta bilden på mormor igår. Mamma hade varit där och bytt gardiner. Man blir så glad av sånna här kort:)