söndag 23 december 2012

Hjärnsläpp.

Det här med tåg, biljetter och allt ungefär går SÅDÄR nu.. Bokade tåg till att jag skulle åka hem i fredags, BOKADE FEL dag! Vill ni veta hur trött och arg jag blev på migsjälv när jag kom till stationen och insåg detta? Helt galet. Men nu är jag iaf påväg hem. Suck. Blev några djupa andetag där.

Igår var det utgång. Saknade Goa josse! Men du är ju liksom bara ett sms bort, vilket märktes!:)
Vi va 8 Goa brudar och en kille som förfestade hos fille, sedan blev det Oscars. Sjukt trevligt!

Men, mysigast av allt var att få bädda ner sig bredvid min groda:) jag var redigt trött, och duktig som drack jättemycket vatten på krogen och käka när jag kom hem!:)

Vaknade när Victor gick i morses, somnade väl om men bara lite halvt. Skickade på tvn en stund som jag slumrade lite till sen gick jag upp vid nio.
Tog en promenad med Micke i stormen. Galet kallt var det iaf. Duscha, packa och slog in mina paket sen gick jag till tåget. Fick vänta vid stationen en timma på nytt tåg. Gah. Men så går det e man har mycket att göra..

Nu ska jag iaf hem och fira lite jul. Ikväll blir det Bingolotto hoa Nils och Jenny:) åh träffa celia med:)